فوتی کرونا

در 24 ساعت گذشته 10 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور جان باختند

neshananews

14 November 2020

مسوولان وزارت صحت عامه از ثبت 66 مورد تازۀ ویروس کرونا در کشور خبر می‌دهند و می‌گویند که در یک شبانه‌روز گذشته ده بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چهار ولایت کشور جان باخته‌اند.

وزارت صحت عامه امروز (شنبه، 24 عقرب) اعلام کرده است که در یک شبانه‌روز گذشته پنج بیمار در کابل، دو – دو بیمار در بلخ و غزنی و یک بیمار دیگر در ولایت دایکندی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

این وزارت همچنان با نشر آمار روزانۀ ابتلا به ویروس کرونا در کشور می‌گوید که در یک شبانه‌روز گذشته 170 نمونۀ مشکوک این ویروس در آزمایشگاه‌های طبی کشور بررسی شده‌ است. با این حال، در 24 ساعت گذشته 66 مورد مثبت ویروس کرونا در پنج ولایت کشور ثبت شده است.

بر اساس آمار وزارت صحت عامه، 31 مورد در بلخ، 26 مورد در قندهار، 6 مورد در کابل، 2 مورد در زابل و یک مورد دیگر در ولایت نیمروز ثبت شده است.

از سوی دیگر، بر اساس ارقام ارایه شده از سوی وزارت صحت عامه در یک شبانه‌روز گذشته 27 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور دوباره صحت‌یاب شده‌اند.

به این ترتیب، شمار مجموعی مبتلایان ویروس کرونا در کشور به 43 هزار و 35 تن افزایش یافته است. از این میان 35 هزار و 63 تن دوباره صحت‌یاب شده‌ و یک‌هزار و 605 تن دیگر در نتیجۀ ابتلا به این ویروس، جان باخته‌اند.