تیم ملی فوتبال

رونمایی تیم ملی فوتبال از لباس تمرینی جدید

neshananews

27 December 2020

فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که تیم ملی فوتبال کشور که هم‌اکنون سرگرم بازی‌های تمرینی در امارات متحدۀ عرب است، از لباس تمرینی جدید رونمایی کرده است.

این فدراسیون شام دیروز (شنبه، ششم جدی) در خبرنامه‌یی آورده است که این لباس تمرینی جدید که حاوی رنگ‌های سیاه، خاکستری و سرخ است در جریان یک بازی تمرینی این تیم در امارات متحده عربی رونمایی شده است. این طرح جدید لباس تنها در جریان بازی‌های تمرینی استفاده خواهد شد.

در خبرنامۀ فدراسیون فوتبال کشور همچنان آمده است که تیم ملی فوتبال کشور از این پس از برند معتبر «جاکو» در انواع بازی‌های تمرینی، تدارکاتی و رسمی استفاده خواهد کرد. بر اساس معلومات این فدراسیون، برند یا علامت تجارتی «جاکو» یکی از برندهای معتبر و شناخته‌شدۀ کشور آلمان است که بیشتر تیم‌های ملی کشورهای دیگر نیز از تولیدات آن استفاده می‌کنند.

این فدراسیون خاطرنشان می‌سازد که طرح لباس تیم ملی فوتبال کشور هنگام بازی‌های رسمی تغییر نخواهد کرد. گفتنی است که رنگ‌های سرخ و سفید در لباس اعضای تیم ملی فوتبال کشور هنگام بازی‌های رسمی استفاده می‌شود. این بازی‌کنان از استفادۀ رنگ‌های یاد شده در بازی‌های رسمی رضایت خاطر دارند.