فروشنده مخدر

پولیس جوزجان دو فروشندۀ مواد مخدر را بازداشت کرد

neshananews

16 August 2020

مسوولان امنیتی در ولایت جوزجان می‌گویند که در دو عملیات جداگانه، کارمندان بخش مبارزه با مواد مخدر دو فروشندۀ مواد مخدر را از مربوطات شهر شبرغان، مرکز ولایت جوزجان بازداشت کرده‌اند.

مسعود ندیم، سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت جوزجان امروز (یک‌شنبه، ۲۶ اسد) در صحبت با خبرگزاری نشانه می‌گوید: «یک فروشندۀ مواد مخدر زمانی با یک کیلوگرام هیروین و ۳۵۰ گرام شیشه بازداشت شده است که قصد انتقال آن را  به شهر شبرغان داشت.» آقای ندیم می‌افزاید که در یک عملیات مشابه دیگر در کمربند ورودی شهر شبرغان در مربوطات پل‌خراسان یک فروشندۀ دیگر مواد مخدر با ۹۵۰  کیلو گرام تریاک بازداشت شده است.

سخنگوی پولیس جوزجان خاطرنشان می‌سازد که فرماندهی پولیس ولایت جوزجان در تلاش است تا میزان فروش مواد مخدر را در شهر شبرغان نخست کاهش و در مراحل بعدی به صفر برساند. به گفتۀ آقای ندیم، ولایت جوزجان در مسیر راه ترانزیتی فاریاب – بلخ قرار دارد و هرازگاهی قاچاق‌بران و مخالفان مسلح دولت تلاش می‌کنند که محموله‌های مواد مخدر را از شمال‌شرق به شمال‌غرب و حوزۀ غرب کشور قاچاق کنند.

این در حالی است که بر اساس گزارش فرماندهی پولیس ولایت جوزجان کارمندان بخش مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در سال روان ۱۳ نفر را به جرم قاچاق و یا فروش مواد مخدر بازداشت کرده‌‌اند.