qwetutyt

انتخابات ریاست جمهوری ایران: رقیبان ابراهیم رییسی پیش از اعلام نتیجۀ نهایی به او تبریک گفتند

neshananews

19 June 2021

محسن رضایی و عبدالناصر همتی، نامزدان انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش از اعلام نتایج نهایی انتخابات، پیروزی ابراهیم رییسی را تبریک گفته‌اند.

محسن رضایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران امروز (شنبه، 29 جوزا) با نشر پیامی در برگۀ تویترش، پیروزی ابراهیم رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری این دور تبریک گفته است. آقای رضایی می‌نویسد که گزینش قاطع آقای رییسی به عنوان رییس‌جمهور ایران، زمینه‌ساز شکل‌گیری یک دولت قوی و مردمی در این کشور خواهد بود.

در همین حال، عبدالناصر همتی یکی دیگر از رقیبان جدی ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری نیز با نشر یک پیام تبریکی، پیروزی آقای رییسی را در انتخابات تبریک گفته است. آقای همتی امیدوار است که ابراهیم رییسی پس از احراز کرسی ریاست جمهوری بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

از سوی دیگری، حسن روحانی، رییس‌جمهور کنونی ایران بدون آن که از آقای رییسی نام ببرد، پیروزی رییس‌جمهور منتخب مردم را تبریک گفته است.

این در حالی است انتخابات ریاست جمهوری در ایران دیروز (جمعه، 28 جوزا) برگزار شد. نتایج این انتخابات تاکنون مشخص نشده است. این انتخابات با وجود تبلیغات گستردۀ مخالفان حکومت ایران، روز گذشته برگزار شد. درصدی مشارکت مردم در این انتخابات نیز تاکنون روشن نشده است.