حادثۀ ترافیکی

رویداد مرگ‌بار ترافیکی در هرات 7 کشته و 5 زخمی برجای گذاشت

neshananews

15 August 2020

مسوولان محلی در ولایت هرات می‌گویند که رویداد مرگ‌بار ترافیکی در ولسوالی چشت این ولایت دست‌کم هفت کشته و پنج زخمی برجای گذاشته است.

جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات در صحبت با خبرگزاری نشانه می‌گوید که این رویداد عصر دیروز (جمعه، ۲۴ اسد) در ولسوالی چشت این ولایت رخ داده است. آقای فرهاد می‌افزاید که این حادثۀ ترافیکی پس از آن رخ داده است که یک موتر مسافربری نوع «فلانکوچ» حامل چهارده سرنشین پس از عبور از ولسوالی شهرک ولایت غور، در منطقۀ «شیرخواج» از مربوطات ولسوالی چشت ولایت هرات از جاده منحرف و واژگون شده است.

آقای فرهاد خاطرنشان می‌سازد که در این رویداد هفت مسافر جان باخته‌ و پنج سرنشین دیگر این موتر مسافربری زخمی شده‌اند. به سخن او، تنها وضعیت یکی از این زخمیان وخیم گزارش شده است. زنان و کودکان نیز شامل آسیب‌دیده‌گان این رویداد هستند، اما مسوولان محلی در این باره جزییات نمی‌دهند.

چشت در ۱۲۰ کیلومتری سمت شرق ولایت هرات موقعیت دارد و یکی از ولسوالی‌های کمتر توسعه‌یافتۀ این ولایت است. بیش‌تر جاده‌های مواصلاتی به این ولسوالی اسفالت ناشده است و از همین رو، رویدادهای ترافیکی در این ولسوالی بیش‌تر اتفاق می‌افتند.